Vélodysée-henri-annelies.reismee.nl

Dag 35 Naar huis op de Hokkelhoeve

Bollezeele - Diksmuide - Best

Reden we vanmorgen door de straten van dat dorp met de typisch Franse naam Bollezeele, op weg naar Diksmuide in België. Om on na speurbare reden droom ik elke fietsvakantie  wel een of meerdere keren over bizarre avonturen met de muziekgezelschappen waar ik deel van mag uitmaken. Waar we gefietst hebben, in Spanje, Schotland, Duitsland of noem maar op. Live muziek komen we altijd tegen. Ook vandaag op onze laatste dag in Frankrijk, na de koffiestop in Esquelbecq zagen wij een groep muzikanten die duidelijk herkenbaar op het punt stond een aubade te brengen. Verder fietsend zagen we na 55 hete zondag kilometers al  van ver het imposante "IJzermonument" ter nagedachtenis aan de 1e wereldoorlog opdoemen in het weidse landschap. Voor ons een teken van herkenning uit de fietsvakantie 2015. Wat later kwamen we aan op het mooie marktplein van Diksmuide. De afgelopen dagen rijpte meer en meer het plan om na ruim 1800 km in het land van Marianne vanuit hier de trein te nemen naar Best. De kleinkinderen, kinderen, muziek maken en de tuin gingen steeds belangrijker worden na vijf enerverende fietsweken.

Rita

Vakantie vieren is heel fijn maar na enkele weken vakantie is het spreekwoord Oost West thuis Best helemaal waar.
Bedankt voor jullie mooie verhalen
Nu weer gaan genieten van de kinderen kleinkinderen en iedereen die jullie lief hebben
Tot ziens

Pedro

Henri & Annelies, bedankt dat ik op deze manier door jullie mooie foto’s en verhalen mee mocht genieten van deze mooie fietsvakantie. Oude tijden herleven...

Tim

Op naar nieuwe avonturen...met de nieuwe buren?!
Welkom thuis.

Ton en Monique van Hoesel.

Top Annelies en Henri. Mooie verhalen, die altijd smaken naar meer. En dat gevoel van thuiskomen is heel herkenbaar. Toppers!!

Johan

Welkom thuis.ook daar kun je het genieten voortzetten.Bedankt voor de mooie verhalen in de door jou ontwikkelde manier en Annelies voor de foto's,als ik me niet vergis.

Elly en Marijke

Geweldige prestatie, Henri en Annelies! En dan is het ook weer fijn thuiskomen.
Het was mooi om jullie verhalen, doorspekt met een vleugje humor, te mogen lezen. Geweldig om te zien hoe jullie tegenslagen als kapotte remmen en regenachtig weer weten om te zetten naar iets positiefs. Maar bovenal zien we hoe sterk jullie zijn in het maken van contacten onderweg.
Tot ziens op de Hokkelhoeve!

Nelleke Delfgou

Respect voor jullie prestatie en veel plezier bij het weerzien van de familie. Leuk om het op deze manier mee te mogen maken! Groetjes, Otto en Nelleke delfgou

antoinette

Welkom terug in je eigen huis.
Ik heb weer genoten van je verhalen en foto's

Jeanne

Henri en Annelies, chapeau, voor jullie doorzettingsvermogen op momenten dat het echt niet leuk is, o.a. een natte tent, regenbuien enz. chapeau voor jullie relativeringsvermogen, jullie zijn kanjers!!! en jullie weten het echte, het pure natuur vakantiegevoel te doorgronden, te beleven en bovenal : zeer te genieten!
Nu terugkijkend op deze reis kunnen jullie wederom supertrots zijn!!! en wij zijn trots op jullie!!!
WELKOM THUIS

Hans Berende

Henrie en Annelies bedankt voor jullie mooie en boeiende verhalen en foto's.
Nu een lekker glaasje en na genieten.

Piet en Lies

Hallo saampjes,
We lezen dat jullie weer thuis zijn.
Wat een belevenis weer, en wat fijn om weer thuis te zijn he?
Gewoon weer verder genieten van wat de dag jullie brengt.
Groet

Joop enriek

Hallo jullie zijn weer thuis!
Een hele tocht zit er weer op en weer heel wat beleefd. Chapeau voor jullie allebei. Groetjes van ons

Mini en Theo

Hallo henrie en Annelies het was weer leuk te lezen wat jullie weer allemaal hebben mee gemaakt erg leuk .. Gr van Theo en mini xxx