Vélodysée-henri-annelies.reismee.nl

Dag 23

Dag 23 di 13-8 Ingrande - St Mathurin-sur-Loire

Uitzicht vanuit onze tent. Ochtend nevel boven de Loire.

Vanmorgen fietsten we op het eiland in de Loire, Ile-de-Chalonne. We zaten langs de kant onze reuze croissant met ham en kaas te verorberen en we verzuchtten beiden; wat een heerlijke rust, je kunt de stilte horen. Ook al rijden we nu een paar dagen langs de Loire, het blijft heuvelachtig, dus regelmatig je kleine verzet gebruiken om boven te komen. Na 65 km eindigde onze rit van vandaag op een kleine intieme camping met wel één douche, maar zonder geüniformeerde security beambten, zich in een golfcar bewegende medewerkers die je je plaats wegen en last but No least zonder fel gekleurde polsbandjes. security beambten, zich in een golfcar bewegende medewerkers die je je plaats wegen en last but No least zonder fel gekleurde polsbandjes

Adrie

Als jullie reis voorbi is ben ik weer helemaal bij met mijn kennis van de Franse geografie

Johan

Krijg ik ook altijd zo'n kampgevoelens bij.Als het kan proberen wij ze links
Te laten liggen.Toch maar goed zo'n versnellings apparaat.Hoorden wij Annelies de laatste niet zeggen dat ze aan al dat klimwerk niet meer begon?Misschien een leuk cadeau in maart 2020.Of als je nog eerder wilt fietsen dan doe je dat eerder.Dan wordt je bereik weer wat groter dan stukken Nederland,DTSLD of Denemarken.
Nu fiets je wel stroom opwaarts,hoe zit het stroomafwaarts.Of moet je dan gaan roeien?Flauwekul allemaal ,toch maar weer mooi knap dat jullie dit doen en ondertussen al weer 71+1.Proficiat ,een paar dagen te laat maar goed bedoeld.
Sterkte op de verdere trip,Toch niet tot de bron,anders moet je misschien nog eerder aan de laadpaal.

Godfried

Wat een prachtige reis weer!
Ooit gedacht aan een tandem met aanhangertje? Makkelijk om met vereende krachten tegen de bergen op te fietsen.

Antoinette

Bestaan er echt campings met golfkarmensen die je de weg wijzen naar je plaats?

Charlotte

Henri, wat laat maar alsnog van Harte Gefeliciteerd!
Ja, het is prachtig daarbij de Loire.
Fijne dagen gewenst voor jullie.

Riek

Al heel wat kilometertjes erop zitten!!
Nog rustdagen in de planning?
Veel plezier