Vélodysée-henri-annelies.reismee.nl

Dag 19

laBarre-de-Monts - Pornic

Wat een uitkomst zo’n extra dak boven je hoofd. Ondanks de nachtelijke buien was onze tent s’morgens kurkdroog. Natuurlijk heeft zo’n uithoek op de camping ook zijn nadelen, ‘n nachtelijke sanitaire onderbreking vergt in het stikdonker heel wat evenwichtskunst. Tijdens het ontbijt werden we toch weer getest door de weergoden. Dus kozen wij ipv de glibberige gravelpaden voor de D22, La Velodysée is met een grauwsluier van regendruppels toch minder aantrekkelijker. Na de lunch klaarde het op en kon de was weer vrolijk achterop in de wind drogen. Zodoende konden we in het stadje Pornic, ja u leest het goed, NIC en niet No genieten van een onderkomen van Lodewijk de dertiende.

Jose Berende

Hallo reizigers, tjee wat een reis!!!blijven jullie nu langs de kust fietsen?Zalig, als het weer goed is!! Wij hebben div. Vakanties in Bretagne doorgebracht!!! Hele goede herinneringen daaraan! In Guingamp!!! Maar das het noordelijke gedeelte van Bretagne.wij wensen jullie veel plezier en een hele goede reis JoSie

Antoinette

Heerlijk om jullie fietstocht zo te volgen.
Hopelijk hebben jullie minder wind dan wij, het stormt hier behoorlijk.

Johan

Die verbinding van hersencellen kwam bij mij zo'n 30 jaar geleden niet tot stand toen we in Pornic op de camping stonden.Vast onder invloed van dat nat grijze weer.Een wat late reactie van mij maar ik ontving 3 dagen geleden jullie eerste mail,
Prachtig dat jullie weer zoiets mooi ondernemen.
Goeie reis en Annelies geef hem van katoen!

Franke

Leuk reisverslag weer. Ik heb bewondering voor jullie dat jullie in een tentje slapen ... ?

Hub en Jetty

Hallo Annelies en Henri, wat zijn jullie weer sportief bezig! Knap werk! Sinds 3 aug, dag 13, krijgen we jullie reisverhalen door. We moesten wel lachen om jouw terrine de campagne, Henri. Jij dacht natuurlijk aan een soepterrine! Ook wij hebben een fietsvakantie achter de rug: vanuit Tilburg via fietsknoopppunten naar Maastricht, vandaaruit de Maasroute gevolgd tot aan de bron van de Maas, verder via Epinal, Nancy. Metz en Thionville langs de Moezel naar Koblenz, daarna de Rijn volgend naar Duisburg en weer via de Rijn-Schelde-route terug naar Tilburg. Een heel leuke reis, met prima weer, vol verrassingen en behulpzame en aardige ontmoetingen. We wensen jullie nog heel veel reisplezier, doe het rustig aan en pas op met steile afdalingen! Veel groeten, Hub en Jetty

Charlotte

Wat leuk dat jullie weer aan een fietsavontuur zijn begonnen!
Een prachtig gebied wat jullie doorkruisen.
Een fijne tijd gewenst van mij, Martin en de jongens

Anny

Henri, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. ik hoop dat het weer een mooie tocht gaat worden op deze speciale dag!!! Een geweldige reis weer, vol bewondering!!!

Hans Berende

Hou Henri,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Hoop dat jullie een fijne dag hebben en beter weer dan hier in Eindhoven.
En wat jullie verhalen betreft VOORAL DOOOOOOR GAAN.

Hub en Jetty

Hallo Henri, we lezen hier, dat je bent verjaard! Van harte gefeliciteerd! Nog veel gelukkige jaren, samen met Annelies. En....fiets ze!