Vélodysée-henri-annelies.reismee.nl

Dag 15

camping - vogelspotten

Eerst maar eens uitslapen vandaag, tot wel 8 uur. Antoine de fietsenmaker maakte ons duidelijk wat het probleemwas. De olieleiding van mijn hydraulische rem lekte. Hij zag geen andere oplossing dan de benodigde onderdelen te bestellen en na ontvangst te monteren. Zodoende werden we verplicht tot enkele (rust)dagen. Hier was de plaatselijke Lidl weer goed mee, en op de terugweg naar de camping zat er in onze fietstas een bovengemiddelde hoeveelheid bier en wijn. Verder besloten we vooral veel van elkaar te genieten en zijn zo maar een eindje wezen fietsen. Verder profiteerden we op de camping van twee uiteenlopende natuurkundige processen. De iPad die opgeladen werd door ons draagbare zonnepaneel en bier uit blik gekoeld door het verdampende water uit Annelies haar microvezel-doek

jeanne

hoi globetrotters! Vandaag ontvingen we jullie reisverslag. Wederom compliment voor zoveel moed, uitdaging en uithoudingsvermogen. Veel plezier en geniet van de onverwachte en plezierige ontmoetingen onderweg.

Nelleke Delfgou

Wat heerlijk om de humoristische verslagen van Henri te lezen. Wat zijn jullie nog heerlijk mobiel. Volhouden zou ik zeggen! Leuk om mee te reizen! Lieve groet van Nelleke uit Helmond.

Piet Reniers

Vandaag kregen we het eerste reismeebericht. Knap van jullie dit avontuur weer te ondernemen. Ik heb nog geen goed overzicht van de route, maar dat zie ik later wel.Veel plezier en kom veilig weer thuis.
Groeten van Francy en Piet