Vélodysée-henri-annelies.reismee.nl

Dag 4

Dag 4 Cap Breton - St Girons plage


Eindelijk deed La Vélodysée wat ze ons beloofd had. Ze voerde ons over groene wegen door een rustiek landschap. Dit alles over het traject van een voormalige spoorbaan. Regelmatig in verkoelende schaduw in plaats van onder verzengende zonnestralen. We namen daarbij de tien geboden voor fietsen met warm weer die Ronald Kinderdijk ons geApt had ter harte. Veel drinken (water), goed eten en rusten. Dit laatste lukte wonderwel na het plat du jour onder de lommerrijke boom in Mollets-et-Man. Na onze siësta moest ik even later noodgedwongen het struikgewas in. Stap voor stap moest ik me een weg banen door de doornige struiken, afwisselend steunend op een been. Daarbij moest ik denken aan mijn zwager Henny zaliger die tijdens een wandeling door de Geelders wat moeilijk liep en met een verwrongen gezicht uitriep: ,,Ik moet schijten als een manke beer”.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!